Hemma sämst, Gotland bäst!


Fotograf: Felicia Andreasson ll Kamera: Sony a330 + 18-55mm
Fårö

Som sagt så åkte jag hem imorse med sju båten från Visby hamn. Inte det roligaste för mig och lämna Gotland då jag trivs så grymt bra där... alltid lika jobbigt varje gång. Hur ska jag orka vänta två år för att flytta dit?? Det ända som jag såg fram emot när jag kom hem nu var paketet som jag beställde veckan innan jag åkte till Gotland. Kommer ett inlägg senare om det... Nu ska jag försöka vila lite då jag gick upp klockan halv fem imorse.

Fortsatt trevlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Din rubrik stämmer verkligen! Är väldigt avundsjuk på dem som bor på självaste Gotland - vore underbart att bo där.

2012-04-11 @ 20:28:34
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0