Härlig kväll med min underbara mamma!


Instagram - feliciaandreasson

Som jag skrev imorse så har jag inte kunnat hålla igång uppdateringen idag då jag åkte direkt in till stan efter jobbet. Kom hem för en timme sedan från stan med min underbara mamma. Det vart lite shopping, mat och senare på kvällen kollade vi på Dark Shadows på söder. Johnny depp är som vanligt grymt duktig skådespelare! Så nu är man som sagt helt slut efter varit uppe sedan kl halv sju på morgonen tills nu sent på kvällen.

Hoppas ni har haft en toppendag!
Imorn ska jag försöka hinna med och svara på alla kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Underbara bilder! :D

Svar: Tack snälla! :D
Felicia Andreasson

2012-07-04 @ 09:40:14
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0