Shopping!


Fotograf: Felicia Andreasson ll Kamera: Sony a330 + 18-55mm

Tyvärr så vart det ingen bra uppdatering idag! Varit med resten av familjen i Kungens kurva och shoppat. Hade två gammla presentkort på med 500kr på hööks. Så ett par nya ridskor var högst på listan att köpa då jag har haft mina sedan jag startade ridningen, vilket är enormt länge sedan. Så det vart iallafall ett par ridskor, skokräm, ridvantar och hästgodis. Så nu är jag peppad inför sommaren med hästar! Så mycket mer än det har jag inte gjort idag.

Hoppas ni har haft en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Kul! :)

2012-06-24 @ 18:48:58
URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0