Finished photo project

Fotograf: Felicia Andreasson ll Kamera: Canon eos 5D + Canon 50mm

Äntligen är jag klar med mitt fotoprojekt som jag hållt på med i tre veckor nu. Arbetade med ett par gamla böcker som jag har här hemma. Min tanke bakom allt är att böcker sakta håller på försvinna med tiden och tekniken håller på att ta över. Förut satt man och läste böcker hur mycket som helst, vad gör man nu? Man sitter med mobiler & datorer för att läsa böcker, tidningar m.m. Vad tror ni kommer hända med böcker i framtiden?

Kommentarer
Postat av: matilda

FInt :)

2013-05-18 @ 11:26:27
URL: http://matildiz.se
Postat av: Rebecca

Jag är nog en av få människor som fortfarande verkligen ÄLSKAR böcker. Äger själv över 500 st som står i mina bokhyllor(?!) x)
Men jag tror att böckerna kommer att försvinna allt mer för varje generation som kommer, tyvärr :(

Svar: Härligt och höra att någon annan älskar böcker också :D
Felicia Andreasson

2013-05-18 @ 19:18:10
URL: http://bexxie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0