Att hitta sin inspiration...

Fotograf: Felicia Andreasson ll Kamera: Canon eos 5D + Canon 28-70mm

Ibland när man fotograferar så kan ens kreativitet, fantasi och lättheten av att hitta motiv vara på topp och ibland kan man vara helt inspirationslös och fotografeirngen går inte alls bra. Själv har jag inte alltid kreativiteten på 100% fast det kan bli bra bilder ändå med inte riktigt så som jag vill ha det. Sitter ofta och kollar runt på t.ex weheratit.com, lynda, fotografer och fotobloggar för att väcka lite nya intressanta idéer till en själv.

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar din blogg!!! Dina bilder är så djupa, jag älskar det !

2013-11-20 @ 00:46:41
URL: http://mirlindas.blogg.se
Postat av: Dennis

Håller verkligen med! Man sitter med ett designprojekt och är heeeeelt inspirationslös, bästa för mig är köra en grym lista och gå ut och gå! Alla har sina sätt att finna inspo :)

2013-11-27 @ 08:54:01
URL: http://withyen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0