Enkelt eller svårt...

Fotograf: Felicia Andreasson ll Kamera: Canon eos 5D + Canon 28-70mm
 
Te är det bästa när man är sjuk och har ont i halsen, dricker ett underbart gott te som är köpt på Wallins butik i katthammarsvik på Gotland. Så passade på att fota det imorse... fotar alltid like olika bilder så har alltid svårt att välja vilken bild jag ska ta. Som denna gång valde jag ta alla fyra bilder istället för två, ska det vara en bild som är enkel och ganska stilren? Eller som dom två bilderna över... lite svårare bilder för det är som om man trycks in i någon suddig dröm. Vilka av bilderna tycker ni är lättast att kolla på eller är de intressantaste?   

Kommentarer
Postat av: Frida knutsson

Jag tycker den tredje bilden är lättast att titta på, men den andra är mest intressant. Den har liksom en känsla i sig eller något.. Kan inte riktigt förklara :)

2014-02-07 @ 20:01:58
URL: http://knuttisen.blogg.se
Postat av: maren

Tredje bilden är nog lättast att titta på, men jag gillar den första bäst.

2014-02-13 @ 21:18:17
URL: http://marengard.se/foto/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0