Julklappar i sista minut...

Fotograf: Felicia Andreasson ll Kamera: Canon eos 5D + Canon 28-70mm

Då är det nästan bara en dag kvar tills julafton och jag har ingen julkänsla alls utan är fortfarande stressad av skolan. Köpte mina julklappar i sista minut innan jag far iväg till Gotland, så nu sitter jag och slår i dom och försöker göra lite roliga och annorlunda julkort här i huset på Gotland. Så jag får hoppas att dagen imorn får mig känna att det faktiskt är jul och inte bara ett lov. Hoppas alla har det toppen!

Kommentarer
Postat av: Felicia :D

vad fint namn du har! Undra vem som har något liknade?.. Haha jaaag! :D Kika gärna in på min blogg igen :D x) Kram <3

2012-12-26 @ 10:49:00
URL: http://feffiiis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0