"Better three hours too soon than a minute too late"






Fotograf: Felicia Andreasson - Kamera: Sony a330 + 70-300mm
Bilder från London!


Sitter här på fotolektionen, slutar snart så det är ganska skönt! Dagens fotolektion har bara bestått av skriftligt och praktiskt prov på allt vi har haft, hoppas verkligen att det gick bra för annars kommer jag dö. Efter det skrev ut bilderna som vi fotade förra veckan med två färger. Så nu har vi lite egen tid och göra vad vi vill. När jag kommer hem så måste jag verkligen sätta mig och plugga på historia sedan ska jag uppdatera med lite bilder om jag hinner!

Vad har ni gjort denna måndag då?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt bra bilder! Älskar utsnittet på dom! :D

2012-03-13 @ 17:45:32
URL: http://spontan.blogg.se/
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Mysiga bilder! Giraffer är för söta. :)

2012-03-15 @ 17:25:35
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0