En vecka tills...


Bilder från Hotellet som vi ska bo på! Första bilden är ingången till hotellet där flaggorna är.

Nu har allt tillslut bestämt sig och om lite mer en vecka så åker jag till London! Hur glad är man inte liksom??? Mamma åker dit några dagar tidigare då hon jobbar där ibland med jobbet, så jag måste tyvärr åka flyg och allt själv till den lilla flygplatsen i london. Så nu håller jag och mamma bestämma vart vi ska göra och kolla på, självklart vill jag fota så mycket som möjligt och även shoppa. Veckan nu innan kommer säkert bli riktigt lång och långsam. Något som jag inte ser fram emot med detta är att åka själv på ett engelskt flygplan till en okänd flygplats där jag aldrig vart med engelsktalande människor... jo lite panik har jag faktiskt! Men det ska säkert gå bra hoppas jag!

KRAM FELICIA

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; tack och detsamma! Visst kan vi följa varandra! Jag följer dig nu, säg till när du följer mig! Kram

2012-02-17 @ 07:36:01
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0