Home sweet home...



Kom hem för ett tag sen från skolan/xenter-foto, ny vecka lika med ny uppgift. Idag så var dagens uppgift att välja en text eller musik och sedan fota känslan man får av denna text/musik analogt. Ganska svårt att komma på den perfekta bilden för en låt där texten ska passa in på bilden också. Men fick ihop några bilder iallafall, vi fick testa en annan analog kamera som var mycket enklare en dem gamla. Men en lyckad dag med skratt tack vare mina fina kompisar Elin & Olivia som jag fotade med!
Snart blir det träning, först smälta maten som jag åt nyss.
Vad ska alla göra denna måndagkväll då?

KRAM FELICIA


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: ja visst! Säg till när du följer mig så gör jag det samma! Superfin blogg du med! :D

2012-02-13 @ 21:08:13
URL: http://ejutemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0