Otroligt lyckad kväll !



Fotograf: Felicia Andreasson - Kamera: Sony a330 + 18-55

Har verkligen haft en otroligt lyckad och rolig kväll med mycket skratt och prat! Som sagt så var vi först och åt på Pizza Hut och sedan gick vi in för att se Hunger Games, vilket inte gick så bra då det var fel och vi fick vänta i 50 min för att filmen skulle komma igång. Vi fick i alla fall en gratis biobiljett för det besväret! Ni kan ju bara gissa hur glada alla vart då haha! Filmen var grymt bra! Faktiskt en av dem bästa filmerna jag har sett, ett plus var nog att jag inte läst boken innan. Men nu vet jag vilken bok jag ska läsa i sommar. Så jag har i alla fall haft en av dem lyckade kvällarna med kompisar idag!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket, hur är det med dig? :)



mys bilder :D

2012-03-28 @ 08:44:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Underbart härliga bilder det där och härligt med en lyckad kväll! :D

2012-03-28 @ 16:08:59
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: malin

Wooohooo vilka snyggningar ;) haha, taaack för i går <3 :D

2012-03-28 @ 18:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0