MUMFORD AND SONS!

Fotograf: Felicia Andreasson ll Kamera: Canon eos 5D + Canon 50 mm

Efter att jag slutat skolan idag så skulle jag egentligen plugga direkt när jag kom hem, men var så trött på allt så kände att jag behövde göra något roligt. Så jag kollade på föreställningen som jag missade i lördags om Mumford and Sons, HERREGUD kan jag bara säga... helt underbara är dom verkligen! Det är nog de enda bandet som jag faktiskt skulle kunna tycka vara värt att lägga pengar på för att se dom live. Love to Mumford and Sons <3

För dom som gillar Mumford and Sons och inte sett denna föreställning/video så visas de fortfarande i fyra dagar till på svtplay: Klicka här för att komma till videon!

Kommentarer
Postat av: Laura

åååh, det måste jag verkligen kolla på! Älskar så många av deras låtar, underbara!

2013-04-16 @ 21:44:44
URL: http://fancyphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0