Fototips - Fotokurser

Jag har haft lite förfrågningar angående fotokurser/videokurser. Jag har kollat mycket nu under senaste måndaden på många kurser. Så jag tänkte ge er två tips om hemsidor med kurser.

Första tipset vet ganska många vad det är, Moderskeppet. Dom har ett antal videokurser med olika fotografer. Jag hade guld på 30 dagar hos dom och hann se några kurser. Tyckte det var riktigt bra och lärorikt! Det kostar för att vara medlem och se kurserna men det är inte så värst dyrt.

Andra tipset är Lynda, vilket är en engelsk sida med kurser på engelska. En sida som har ett STORT utbud av många kurser och är helt sjukt bra! Jag har chansen att få detta gratis just nu när jag pluggar i min skola då vi arbetar mycket med detta. Detta kostar också men vet inte riktigt hur mycket. Men denna är en sida med kurser som verkligen är helt värda att se!

Hoppas tipsen var något till nytta!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Tusen tack för tipsen!

2013-02-15 @ 22:29:31
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Frida

Moderskeppet är himla bra. Lynda kände jag inte till men ska in och kika :)

Kram Frida

Svar: Lynda är toppen bra! :D
Felicia Andreasson

2013-02-16 @ 14:52:47
URL: http://www.septemberbacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0