Så som en fredag alltid borde vara...

Instagram bilder, följ mig gärna på @feliciaandreasson

Usch skäms lite för min uppdatering idag och resten av denna vecka, måste bli en förändring verkligen! Min fredag vart helt underbar! Den bestod av skola med vanliga lektioner och på idrotten vart det skridsko åkning, så underbart och få stå på isen efter så länge! Efter skolan träffade jag två av mina gamla vänner som jag sedan åkte in med till stan för middag och bio, denna gång vart det filmen Berättelsen om pi. Grymt bra var den verkligen, helt klart ett måste att se för dom som inte sett den!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Låter underbart! Precis som en fredag ska vara, hihi. ♥

2013-02-02 @ 21:51:52
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0